Doš'o novi direktor, otvorio novu "firmu" i žiro-račun. Podigao 200 % iznos iskoristivši visoku temperaturu tokom leta i činjenicu da su građani neprekidno držali uključene klima-uređaje... I eto ti...
Inače, kad god sam otišao da se "žalim", dobio sam novi račun umanjen za hiljadarku, bez ikakvog objašnjenja i razuma. Tako da je jasno da se tu ništa ne očitava već se račun bazira na proceni EPS-a (čitaj: sepse) prethodne potrošnje i da li je u prethodnom mesecu bilo toplo ili ne.
Računi više nikad neće biti manji, ovaj udar će "sepsa" izdržati i ljudi će se za par meseci pomiriti s tim da im je struja postala još jedna kirija za sopstveni stan, i tu će sve stati.
Opšti bojkot u vidu neplaćanja se naravno ne može sprovesti, tako da možemo samo da se nadamo da će se sami od sebe urušiti ovakvi porodični/partijski konglomerati i da će mooooožda jednog dana našim unucima u ovoj zemlji biti bolje.
Novoađani samo vi čekajte ispred EPSa. Tako sam ja pisala prigovore pa su me šetali sa mail na mail jer nisu zaduženi za taj sektor...da bi na 3.adresi ostala bez odgovora i naravno morala da platim iznos koji su poslali na računu.
A zašto ne bi lepo, svi, umesto što kucamo komentare koje niko od onih kojima su upućeni, ne čitaju, organizovali blokadu bulevara kod EPS-a i same zgrade EPS-a ako je potrebno?
U decembru promenili brojilo. U januaru nisu ocitali stanje, februar takodje mart isto tako za sve to vreme placali racune u visini iznosa kao i prethodniih meseci. E u Aprilu stize troduplo veci racun zatim par dana kasnije ispravak sa jos vecim iznosom. Odem u EPS, i dobijem umanjenje za dve hiljade, kao podelili na tri meseca potrosnju. Dzaba placali svaki mesec, jesu oni to proknjizili ali potrosnja skocila sa 300kilovata na 500. I to bas u vreme kad mi bili deset dana na putu. Naravno nije vredelo objasnjavati se platili jos jedared sve racune. I sad opet jun i jul neocitani. Avgus odemo sa brojnim stanjem, kazu ubacite u kutiju sa napomenom da podele na dva meseca. Racun jos uvek nije stigao...
Aman ljudi, nece ni advokati da prihvate da se sude sa ovima, jer znaju da i eps i sudije i tuzioci moraju da slusaju sns vrhusku. Zvao, proverio, nece ljudi da se bore, kazu nema smisla gubiti vreme na sudovima jer im se ne moze nista.
Pisao sam reklamacije vise puta, niko nije odgovorio. Pisao sam trzisnoj inspekciji iz tog razloga vise puta, takodje niko nije odgovorio. Zvao sam advokate razne jer sam hteo da pokrenem zalbu i da tuzim, sve advokatske kancelarije su mi rekle ne vredi da se sudimo sa njima i jedni i drugi su na istoj strani. E to vam je danasnja Srbija! Ne moze covek apsolutno nista, cuti i gledaj dok te pljackaju pa onda zaboravite sve to kad dodju izbori.
Lepo se namesti i uživaj..
Kao da vredi išta preduzimati. U ovom slučaju..dokazujemo kao gradjanstvo da smo mulavi i neuki.
Ne postoje radikalne misli..ni u pojmivosti kod gradjanstva.
Recimo..nema plaćanja struje dok se bagra iz EPS-a ne istera sa položaja. ,, Greška" im nije banalna.
Gradjanin kada prodje na crveno- zna se!!
Ma žalost..populizmom nakoćeni..nikada nisu ni bili ljudi!!
Savetnika koliko hoćeš a rešenja nema. Četiri 4 puta pisao reklamaciju EPSu, tražio inspekcijski nadzor. Inspekcija me obavestila da moram ići na MEDIJACIJU. Dobro me nisu obavestili da idem kod baba sere da se žalim. Pljačka a ne sramota.
Rasterati te zgubidane i nikogovice i pohapsiti one koji su ih poslali da guzvama sabotiraju EPS. To mrzitelji Srbije zele da napakoste EPSu koji se kao Feniks digao iz pepela u koje su ga bacili Djilas i onaj Boris Tadic. Najuriti narkomane, horde mraka i placenike tajkuna koji zele zlo Srbiji, kradu struju pa zato dobijaju pravilne iznose racuna a sada im je Vucic kriv sto je stao na put lopovima i gotovanima.
Мени на задњу рекламацију нису ништа одговорили путем електронске поште ,пре тога су кориговали рачуне, једино ови из удружења потрошача да нас све заступају пошто су исти као Електровојводина и инспекција, на једно уво им уђе на друго изиђе ,нека градоначелник реши ствар са премијером пошто и њима тако уђе- изађе а ништа ни не плаћају
Nije tržišna inspekcija rešenje problema, već sud, jer jedino on moze resiti problem neosnovanog obogaćenja EPSa na račun potrošača. Možda će to pomoći da nas više ne kradu i ne prave budalama
Prvi korak - uporedite stanje brojila
Drugi korak - reklamacija u EPS, imaju zakonski 1
8 dana za ogovor reklamacije.
Treci korak - Trzisna inspekcija mora da postupi po clanu 188. ZZP
trzisnainspekcija@must.gov.rs i
podnesiprijavu@must.gov.rs
Na pogresnom mestu cekaju. Svi u inspekciju, odma!
Svaka igra u koju je uključen kompjuter je nameštaljka. Tako je i ova sa ovim stanovima. Izvlače se nevidljivi kodovi i daju stanovi kome hoće, nekom svom, istina bliže su Staroj Pazovi nego Dedinju. Naravno, neko se debelo ugradio u Sremske, a ne Beogradske stanove.
Zašto mi uopšte dolazimo u situaciju da ceo Novi Sad mora da piše žalbe i očitava svoja brojila, kojima, bar u mom komšiliku, pristup ima samo predsednik stanara i treba da ga cimamo svaki put kad neko hoće da očita. Dodatno, šta da rade stari, koji niti mogu da stoje u redu niti znaju da pišu reklamacije na mejlove i portale? Zar nismo promašili temu? Trebalo je svi da se žalimo višem organu, pa neka oni to rasprve sa epsom. Ja neću da platim 3x veći račun, ali ovako ispadne da se žališ dželatu što mu je giljotina preoštra. Ko će da nas zaštiti ako pošlalju državne uterivače dugova? To jednostavno me vidim kao rešenje, da se mi tužakamo onima koji su svesno to uradili (pokušali da nas pokradu)
a kamata samo kucka, 9 meseci nisu ocitali struju i nasem selu, neko savetovao narod da uplacuju po 2-3000 din i da ce sve biti u redu, ko je sam prijavio stanje i uplatio nema problema ostali se hvataju za glavu a neko za dzepu, zivi bili
U koliko samo par rečenica se vidi zaostalost društva i naroda, prvo čekanje u redu, onda ovaj savetuje pisanu reklamaciju, očitavanje se vrši ručno, ova tvrdi kako nije imala ništa da plati tri meseca pa sad sve došlo i kaže prevarena :) 21.vek , vreme digitalizacije :)
Ulaz za potrosace ujedno da se ponovi racuni se ispostavljaju na osnovu ocitavanja koje radi eds. Epss salje reklamaciju potrosaca edsu oni izvrse izmenu ukoliko je greska u ocitanju salje se novi racun. Tako povika neka bude ka edsu i onima koji taj posao u ime edsa rade.
Stanje za juni mesec nismo uopšte dobili. Za juli isto. Neočitano. Sabili su tri meseca u račun za avgust i građani uopšte ne znaju koliko su tačno potrošili u junu, julu i avgustu. Lupaju cifre i stanja, upoređuju sa prošlogodišnjom potrošnjom u istom mesecu, prepisuju ta stanja a mnogi građani uopšte nisu bili u stanu ovog jula ili ovog avgusta i nisu mogli potrošiti isto kad kad su bili u stanu prošle godine. Prevara! Velika prevara!
Sami očitavajte brojila da znate šta piše na brojilu!! U suprotnom varaće sve građane. Mora se pod hitno uvesti nezavisni nadzor za očitavanje brojila. Oni očitaju onda nadzor dođe iza njih da proveri.
Mesec dana nisu odgovorili na prigovor na racunsku neispravnost racuna (30 dana stoji u resavanju), prigovor na neocitavanje su odbili posle deset dana (pojavio se odgovor retroaktivno sa dva dana ranije) jer nemaju podatke. Svi prigovori upuceni preko portala. Obratili se trzisnoj inspekciji i nema odgovora, verovatno su zatrpani zbog postupanja EPS-a.
Jeste da smo pravno uredjena Drzava u kojoj zakon funkcionise i Odgovornost! Dok neodes licno nema nista ovo je EPS! Odseku ti struju ocas posla pa se ti vucaraj sa zalbama ali ti struju nece pustiti dok neplatis koliko su ti napisali!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Novosađani, ne morate da čekate u redu ispred EPS-a: Evo šta treba da uradite
Aleksandra Reves
aleksandra.reves@021.rs
Novi Sad
•01.10.2024.
•15:14 > 15:31
Komentari 34
yokozuna
Inače, kad god sam otišao da se "žalim", dobio sam novi račun umanjen za hiljadarku, bez ikakvog objašnjenja i razuma. Tako da je jasno da se tu ništa ne očitava već se račun bazira na proceni EPS-a (čitaj: sepse) prethodne potrošnje i da li je u prethodnom mesecu bilo toplo ili ne.
Računi više nikad neće biti manji, ovaj udar će "sepsa" izdržati i ljudi će se za par meseci pomiriti s tim da im je struja postala još jedna kirija za sopstveni stan, i tu će sve stati.
Opšti bojkot u vidu neplaćanja se naravno ne može sprovesti, tako da možemo samo da se nadamo da će se sami od sebe urušiti ovakvi porodični/partijski konglomerati i da će mooooožda jednog dana našim unucima u ovoj zemlji biti bolje.
pravnik
Kotlokrpa
Ana
Niki
Losmi
Goran
Kao da vredi išta preduzimati. U ovom slučaju..dokazujemo kao gradjanstvo da smo mulavi i neuki.
Ne postoje radikalne misli..ni u pojmivosti kod gradjanstva.
Recimo..nema plaćanja struje dok se bagra iz EPS-a ne istera sa položaja. ,, Greška" im nije banalna.
Gradjanin kada prodje na crveno- zna se!!
Ma žalost..populizmom nakoćeni..nikada nisu ni bili ljudi!!
Arkadije
Cocco
Pa džabe vam sada.
Futog SNS zauvek
I
Цане армоникаш
Advokat
Trzisna inspekcija
Drugi korak - reklamacija u EPS, imaju zakonski 1
8 dana za ogovor reklamacije.
Treci korak - Trzisna inspekcija mora da postupi po clanu 188. ZZP
trzisnainspekcija@must.gov.rs i
podnesiprijavu@must.gov.rs
Na pogresnom mestu cekaju. Svi u inspekciju, odma!
Coolg
Upravo je tako a tako će i biti čini mi se ...
Pobesneli Laloš
Pobesneli Laloš
Hm...
Novosađanka
Klepanje
Lupaju potrosnju onako otprilike!
ha ha
/
Jaa
Ty
Otvoren je jos
...
Zato sto je narod (bar vecina) glasao za to da neradnici budu placani.
Boban
Advokati,
Stanje za juni mesec nismo uopšte dobili. Za juli isto. Neočitano. Sabili su tri meseca u račun za avgust i građani uopšte ne znaju koliko su tačno potrošili u junu, julu i avgustu. Lupaju cifre i stanja, upoređuju sa prošlogodišnjom potrošnjom u istom mesecu, prepisuju ta stanja a mnogi građani uopšte nisu bili u stanu ovog jula ili ovog avgusta i nisu mogli potrošiti isto kad kad su bili u stanu prošle godine. Prevara! Velika prevara!
Sami očitavajte brojila da znate šta piše na brojilu!! U suprotnom varaće sve građane. Mora se pod hitno uvesti nezavisni nadzor za očitavanje brojila. Oni očitaju onda nadzor dođe iza njih da proveri.
S
Arch Stanton
...
Musaši
Miki
pera
E ovi kad kazu nesto, to je u rangu "predsednik ne moze da krsi Ustav"...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H